Bibliographie
[Auswahl]
Interaction: Artistic Practice in the Network, Jordan Crandall [Mitherausgeber], New York 2001; Jordan Crandall: »Drive, track 3«, in: net_condition: art and global media, Peter Weibel und Timothy Druckrey [Hgg.], Cambridge, MA: MIT Press, 2000. S. 274f.; Crandall, Jordan, Ezra Pound Cantos, Paris 1997; Crandall, jordan, suspension figures, Köln 1997; Crandall, Jordan, suspension vehicle RF-6000, München/ New York 1997; Jordan Crandall. »On NetArt«, in ZKP4, Schulz, McCarthy, Lovink, Cosic [Hgg.], Ljubljana Digital Media Lab, Ljubljana 1997; Robert Atkins: »Surface Pleasures: BitStreams at the Whitney«, [Rezension], in: Artbyte, Juni 2001. S. 8; Michael Kimmelmann: »Creativity, Digitally Remastered«, in: The New York Times, 23. März 2001. S. E31, 36; Brian Holmes. »Fitting Into Computer Technology: Interview with Jordan Crandall«, in: Omnibus, Oktober 1997. S. 39/40; »Blast Off«, in: New Scientist, 14. Oktober 1995. S. 44; Marlena Corcoran: »Male and F:Email: Report from Cyberspace«, in: Soundings, 78.2, Sommer 1995. S. 339-353.
^
Linkempfehlungen
- > Homepage
° Projekte ::
- > »Heatseeking«
- > »Drive [Track
6]«, 1998-2000
° Texte von Jordan Crandall ::
- > Jordan Crandall, »Anything That Moves: Armed Vision«, in: CTHEORY, 22, 1-2, Juni 1999,
- > Jordan Crandall, »On the Postmedia Era«, in: Aleph arts, Februar 1999
^